martes, 3 de noviembre de 2009

RETALL DE PREMSA ANECDÒTIC

En el región 7 , ha salido un escrito muy gracioso sobre la cursa del senglar

"2ona CURSA DE MUNTANYA DEL SENGLAR
La dones de la familia MARTINEZ, es ben conegut per tothom que corren i molt,
però el que han aconseguit avui demostra la qualitat esportiva de totes elles, al
copar tot el podi absolut de la "2na Cursa de Muntanya del Senglar" celebrada
avui a Sant Joan de Mediona.
Sobre una distància de 10400 metres entre camins i corriols, amb sortida i
arrivada en aquesta petita localitat de l'Anoia, SANDRA MARTINEZ s'ha
imposat amb un temps de 48'40". La seva germana ALBA MARTINEZ ha entrat
segona amb 49'38", i la tercera posició del podi ha estat per la mare d'ambdues
i reconeguda atleta veterana MANELA MARTINEZ amb 51'30"."

4 comentarios:

Tr3sk dijo...

De tal palo tal astilla!!!..ahora a ver si os dejáis ver + x las carreritas, ehh!!
Muchas felicidadeeeeeeeees!!

SANDRA dijo...

ave ave eso intentaremos que el año pasado bastante paradita ya estuve!

MARTÍ-DOLORS-HUG dijo...

Ostres Sandra, l' any passat la vaig anar a fer, la organitzen uns amics meus, aquest any no he pogut anar-hi, llàstima, t' hagués vist, i enhorabona pel tri-podi familiar, esteu fetes unes cracks, petons!!!!

SANDRA dijo...

ei hola dolors! si ja et vaig veure a les classificacions de l'any passat , i vaig pensar a veure si vindries!! i vaig veure que no!!
a veure si ens veiem per algun duatló ,que aquest any ja no perdono!!poc a poc vaig entrenant! que tu l'any passat vas acabar molt forta! eh nena!!